robbanlaakso

Alla inlägg under januari 2011

Av robert laakso - 2 januari 2011 22:16

Tjaaa alla!   

Just nu så sitter jag här och bara tar det lugnt vid datan, lyssnar på musik och såna saker. Idag så har jag inte gjort så mycker, kollat på film och umgåtts med min syster som vanligt!   

Om någon timme eller så, så ska jag och min syster slagga i hennes rum och kolla på en massa skräckfilmer.. som om vi inte sett alla redan men kolla om gör inget HAHA! Det får bli "Session 9" denna gång.


  

Vi har sett den en gång innan men det skadar inte att kolla igen, den är så jävla bra! Sedan så kommer vi ju fan inte kunna sova HAHA då blir det att vara uppe halva natten också!   


Här kommer två bilder på mig och syrran också, lika?   HAHA!


 


  

På denna bild så ville hon inte synas men man ser henne lite ändå haha och så jag då som inte alls var beredd när hon tog bilden, ser skit sur ut!


Men men.. ni får ha det så trevligt denna kväll så skriver jag mer imorgon!

GODNATT!   

Av robert laakso - 2 januari 2011 15:20

Shoo allihopa!  
Idag började min morgon med att syrran kom och hoppade på mig vid 2 tiden, fett jobbig asså!   Sov så skönt, alltid hon som ska förstöra..
När jag väl hade vaknat upp, efter typ en halvtimme, så var min underbara frukost en liten tårtbit haha!

Idag så får jag ju se vad som händer, tar dagen som den kommer!  

Tills dess så får ni ha det så jävla bra, vi höres..

Hareee gööött

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Shoo!
Detta är min blogg som handlar om allt och inget :) Skriver om mina vardagar osv, adda gärna min msn robban-gamerpro@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards