robbanlaakso

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

MADHOUSE!

Av robert laakso - 13 augusti 2011 22:16

Tja allihopa!


Nu har det blivit kväll och jag samt syrran ska kolla på en skräckfilm som vanligt och kanske hennes pojkvän om han hinner i tid! Vi ska kolla på "Madhouse", ingen av oss har sett den så vi får hoppas att den är bra   .
Men jag ska inte blogga mer idag utan jag uppdaterar mer imorgon, och ni andra får ha en bra kväll för det ska jag iallafall ha!

PEACE!


  

Detta är filmen som vi ska se!

 
 
Nathalie

Nathalie

13 augusti 2011 23:05

Hej , Hur kunde du veta min blogg ?

http://blommnathalie.blogg.se

robert laakso

14 augusti 2011 13:23

För allas bloggar visas här på bloggplatsen :)

 
Bella

Bella

14 augusti 2011 02:17

hade en meny på vänster sidan men den la sig över headern och inläggen så ar tvungen att ta bort den, så det ommer en helt ny design till nu :)

http://belladavis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av robert laakso - 17 september 2011 17:12


Tja allihopa! Som ni har märkt så har jag inte uppdaterat på EVIGHETER! Skolan har tagit all min tid med plugg och sen allt som jag har hjälpt till med här hemma och massa andra saker så jag har iallafall haft anledning till att inte skriva HAHA  M...

Av robert laakso - 29 augusti 2011 16:35


Tja allihopa!  Idag så hade jag lite sovmorgon så kunde sova lite längre än vanligt. Idag har jag vart i skolan och fick min första läxa idag på typ 2 år   fett tråkigt! Men det måste jag ändå göra så det är väll bara att sätta igång så jag slipper...

Av robert laakso - 28 augusti 2011 22:23

Tja allihopa!   Jag kom hem för någon timme sen, har vart hemma hos min syster och hennes flickvän med min andra syster, det har vart skit roligt dääär! Jag åkte dit i fredags när Jessica(Min syster), Jonna(Min syster) och Camilla(Jonnas tjej) ko...

Av robert laakso - 24 augusti 2011 15:37


Sorry för dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft någon tid till att blogga för skolan och allt hae börjat så jag finner ingen tid. Slutar även skit sen nu för tiden som jag aldrig gjort förut så jag är inte alls van.. men förr eller senare...

Av robert laakso - 19 augusti 2011 11:18

Vinn fina priser - få gratis glass Just nu pågår en stor tävling på Gratisbio med fina priser så som iPad 2, storbilds TV, presentkort m.m. Alla som deltar i tävlingen får även en gratis glass skickad till mobilen. För att delta så räcker det me...

Presentation


Shoo!
Detta är min blogg som handlar om allt och inget :) Skriver om mina vardagar osv, adda gärna min msn robban-gamerpro@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards