robbanlaakso

Alla inlägg under april 2011

Av robert laakso - 1 april 2011 20:45

Tja!   


Just nu så sitter jag och min syster och mumsar i oss lite god saker, eller rättare sagt hon, 3 mackor och någon slags chili soppa   .
Jag har vart hemma ifrån skolan några dagar på grund av att jag har varit sjuk, som vanligt HAHA! Idag är det första april men jag har inte hunnit lura någon idag än för att jag är sjuk, men min familj har iaf blivit lurade av andra människor haha   
Jag och min syster sitter nu och glor på tv och bara chillar, ni vet ju att det är fredag och då har man fredags mys ;) Snart så börjar BB (Big Brother) men innan det så ska vi sitta och spela ett spel, som jag ÄGER på! Kommer lätt att vinna Jessica.. hoppas jag    Men jag ska dra nu, läsare ni får ha det så bra!


Jag bloggar mer imorgon om jag nu inte glömmer bort det då såklart   


PEACE



 

Det här är min syster Jessica :)



 

Detta är KUNGEN själv dåra ;) En bild som syrran tog när jag spelade haha :)

Presentation


Shoo!
Detta är min blogg som handlar om allt och inget :) Skriver om mina vardagar osv, adda gärna min msn robban-gamerpro@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards