robbanlaakso

Alla inlägg under juni 2011

Av robert laakso - 9 juni 2011 14:43

TJABBAAA!   

Idag så fick jag lite sovmorgon som va dunder skönt, vi skulle träffas kl 10 utanför parken zoo. När jag kom dit så gick vi runt och kollade på djur, BOORIINNG -.-  sen gick vi till en lekpark och bara chillade och skrattade och så. Det hände inte så mycket kan man säga och det va ganska tråkigt idag.

Efter det så ringde Jessica mig och sa att jag skulle gå till Tuna park för hon skulle typ shoppa och hon tvingade med mig   vi gick runt och kollade på en massa saker sen va det dags att dra hem. Och så fort vi hade börjat cykla en bit började det att SPÖ REGNA! Så vi fick cykla hem i spö regn och när vi kom hem såg det ut som om att vi hade duschat med kläderna på    det var så jävla kallt!

När vi va hemma gick vi efter det till ica för att köpa lite mat med farsan för han ska göra dunder mat idag. Just nu avbryter jag mitt spel för att kunna skriva här så nu ska jag avsluta detta och gå tillbaka till spelet   .


PEACE & LOVE   


TRÅKIGT VÄDER!!! :(

 


Nu ska jag fortsätta spela "Black Ops" ;)     

Av robert laakso - 7 juni 2011 22:55

TJAA!


Som ni såg så hade min syrrat blogg raepat mig haha, fuck u Jessica   .
Iallafall så har jag vart i skolan idag och det var ganska kul, redovisade en massa skit saker och sånt som man måste göra i skolan   .

Efter skolan så drog jag och mina kompisar till parken badet och chillade där vilket var fett soft! Vi bada och sola tills våra muskler inte pallade mer, sen fick jag GÅ HEM hela vägen hem helt själv och det var inte en liten bit heller som jag fick gå så man kan säga att jag var DÖD när jag kom hem   .

Så fort jag hade kommit hem så var jag tvungen att gå ut igen med min syster för vi skulle hem till Marko där min pappa var för jag skulle få en tidig födelsedags present, XBOX så klart!    så snacka om att jag blev glad haha, vi va hos Marko ett litet tag och pratade om en massa saker, efter det gick jag jessica och pappa hem tillsammans med Lillo (min hund). Sen har vi städat typ hela kvällen för att imorgon får vi gäster då min foster mamma kommer hit och min syster och hennes kille, snacka om roligt asså   . Så imorgon blir det att lagga en stor middag till dom sedan umgås med familjen, fett chill de ska bli.

Snart ska jag och min syster kolla på en grym film som kom ut på bio för inte så länge sen, filmen med Christina Aguilera om någon nu vill veta HAHA! Men men..

Nu ska jag dra och ladda inför ännu en film kväll med Jessica och jag hoppas att ni andra också har en trevlig kväll för det ska jag iallafall ha!


PEACE & LOVE   


Min underbara pappa! :D


Min jobbiga syster! :)   


Jag och min hund Lillo, hon är inte så liten längre :(       


Av robert laakso - 7 juni 2011 18:03

Det är Roberts syster Jessica som bloggar nu! Han har säkert inget emot det ;)

Just nu så är han i parken badet och jag hoppas att det är svin kallt i vattnet så att han fryser ihjäl, vem håller inte med mig? :)
Snart slutar skolan vilket är GREAT, så man får ju se vad som händer i sommar, Robert kommer däremot vara gul och blå hela sommaren   if you know what i mean HAHA! Jaja .. nu blev det bara tråkigt att sitta här och skriva om precis .. INGENTING! :) nu ska man dra ut med kompisarna och röka pipa eller nått.. HERRÅÅÅPPP!


// DEN BÄSTA AV DOM ALLA ;)

Av robert laakso - 6 juni 2011 19:30

TJA!

Idag så är det Sveriges national dag.. vilket jag skiter i, sorry!   

Idag så vaknade jag ganska sent faktiskt, märkte det inte själv för jag var så jävla trött efter grill dagen igår -.- !

Var uppe typ hela natten och halva morgonen men min syster för att kunna ha typ ett film maraton haha, men ingen av oss orkade när klockan började bli runt 4 - 5.. så vi deckade!   .

Just nu så sitter jag i min systers rum och väntar på att två filmer ska bli färdig laddade, Grown ups och Kung fu panda 2 som jag hoppas är bra annars är det bara bort slösad tid!
Snart så är det även skola som jag inte alls längtar till, vill liksom inte dö! Men det är ju bara 3 dagar kvar av skolan så jag ska ju inte klaga för på fredag så är jag FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! DÅ BÖRJAR SOMMARLOVET SOM ÄR I 3 FUCKING MÅNADER!   .

Det är även snart min födelsedag som inte är så långt kvar till fan, jag längtar skit mycket och jag hoppas att jag får det jag önskar mig!!! Det är bara mindre än en månad kvar vilket är snart.

Men nu så ska jag dra för måste ladda med mat inför filmerna mohahaha.. HARE BRA ALLIHOPA! <3


Chillar i syrrans rum ;)

  


Fick även en ny tröja av syrran idag som ni ser på bilden, nice va? :) 

 

Av robert laakso - 6 juni 2011 00:00

SHOOO!   


Idag så har det hänt en hel del faktiskt. Vaknade ganska sent idag eftersom att jag satt uppe med syrran och kollade på film halva natten. Efter att jag vaknat och sånt så gick jag och min familj plus Saied hem till min pappas kompis Marko för att hjälpa honom och flytta. Det höll vi på med i några timmar men det var ändå skönt för vi var ute i solen väldigt mycket.. jag tog mer rast än vad jag skulle göra MOHAHA!  

Efter en massa timmars slit med flytten och så gick vi alla hem till mig och grillade, och en massa folk var vi! Det var skit kul att grilla med allihopa och jag var "Grill Kungen" för jag fick grilla allt kött som vi skulle äta   

Sedan så kollade vi alla så klart på Big Brother finalen och så klart vann SIIIMOOOON! Precis som jag ville hahah. Men men nu så ska jag spela vidare med mitt Xbox eftersom att jag fick en tidig present av min bror Jimmy, ett spel! 


SÅ HARE GÖÖÖTTT!


Jag under min "Flytt rast" :)

 


På vägen hem med grillen ifrån Marko tillsammans med min syrra Jessica :)

     

Efter grillningen så satte jag mig och spelade lite som ni ser! :D

   


Min syrra och hennes grymma pojkvän! Alltid lika kul med dom 

 


Av robert laakso - 5 juni 2011 00:05

TJAAAA!


Har inte bloggat på väldigt länge men bättre sent än aldrig   

Just nu så sitter jag här vid min systers data och bloggar lite, vi kollade nyss klart på en film som vi laddat ner, Scream 4. Den var faktiskt ganska bra, den är iallafall se värd men kanske inte värd att se på bio om man säger så haha!
Idag fick även syrran en ny TV som vi nu har suttit fast klistrade vid hela dagen och bara kollat på film haha, nu kan man ju koppla in datan och bara kolla film efter film efter film!   
Dom senaste dagarna har jag bara spenderat hemma med min familj och bara tagit det lugnt vilket är super skönt, bara slappa när det finns slapp dagar. Men imorgon så ska jag och min underbara familj ta och grilla och bara ha skoj och umgås vilket jag längtar till väldigt mycket!

Men nu så ska jag fortsätta sitta vid datan och jag skriver någon annan dag men men, nu ska ni få se lite bilder!


PEEAACCCEEEE & LOOVEE!   


Detta är ifrån vår lilla filmkväll:

   

Detta är ifrån en dag under mina lediga dagar:

Jag och min hund Lillo hade tävling


Som ni ser så är Lillo långt före mig..

 

Lillo började efter en stund undra vad fan jag höll på med egenligen?? 

 

Sedan vann Lillo som vanligt och ville även ha mitt vatten också.. ego hund! :D

 

Presentation


Shoo!
Detta är min blogg som handlar om allt och inget :) Skriver om mina vardagar osv, adda gärna min msn robban-gamerpro@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards