robbanlaakso

Alla inlägg under september 2011

Av robert laakso - 17 september 2011 17:12

Tja allihopa!

Som ni har märkt så har jag inte uppdaterat på EVIGHETER!
Skolan har tagit all min tid med plugg och sen allt som jag har hjälpt till med här hemma och massa andra saker så jag har iallafall haft anledning till att inte skriva HAHA  
Men jaa.. just nu så har jag tagit paus ifrån att spela xbox live med en snubbe ifrån England för att kunna skriva här.
Igår så kom min syster och hennes tjej hit och hälsade på en stund tillsammans med deras fosterhund som va skiiiiiiiit söt!   har tyvärr ingen bild på den men den va liten och gosig som fan.
Jag ska skärpa mig med bloggandet och försöka skriva mycket mycket oftare!
Men nu så måste jag tillbaka till spelet för snubben i England väntar haha, jag kan skriva mer senare.
PEACE  

Jag som masserar min äldsta syster (i sommras) hehe =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Shoo!
Detta är min blogg som handlar om allt och inget :) Skriver om mina vardagar osv, adda gärna min msn robban-gamerpro@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards