robbanlaakso

Alla inlägg under maj 2011

Av robert laakso - 6 maj 2011 17:25

  

Tjabbaaaaa folkeet!   


Idag så har jag vart i skolan som vanligt och gjort samma saker som man gör 5 dagar i veckan hela tiden typ haha. Det är fredag idag vilket betyder ingen skola och massa sovmorgon .. YYYESSSSS   
Igår så kollade jag och syrran på sista Rambo filmen och innan så hade jag aldrig sett dom och det ångrar jag verkligen! DEN VAR SÅ JÄVLAAAA BRA    Och idag efter att jag hade kommit hem ifrån skolan så kollade jag på Rambo 3 också och den var grymt bra, måste bara se alla andra Rambo filmer också, ETT MÅSTE! Rambo är så grymt skön asså man tröttnar ju inte på filmerna, och dom hade tydligen blivit nominerade till världens blodigaste filmer också och det förstår jag nu   
Men nog snackat om detta nu haha.. Jag skriver kanske lite senare eller så gör jag det bara imorgon!


HARE GÖÖÖTTTT!   


        

Jag under filmen :)                  Jessicas egobild            Jag igen haha..

  

  


Av robert laakso - 1 maj 2011 14:21

SHOOO   


Igår så var det valborg som alla vet. Tänkte dra ut med ett par vänner först men så blev det inte eftersom att vädret blev lite kalabalikt. Det var sol sen regna det, sol sen regn hela tiden så jag sket i att dra ut   

Just nu så sitter jag bara här och tar det lugnt, igår så snaggade jag mig hhaha, hade lite för långt hår och nu när sommaren kommer så vill man ju sattsa på kort! Min syrra färgade även håret mot kvällen igår så vi båda gjorde en "förändring" kan man säga. Jag och min syster tog det mest lugnt igår, grillade lite på balkongen, åt lite gott, spelade en massa, kollade film och massa andra saker   

Idag så är det söndag, dvs slappar dagen för mig. Det snöade idag i typ 5 min som var förvånande, det var strålande sol och allt sen helt plötsligt så snöar det.. Sveriges väder asså   

Men idag så händer nog inte så mycket ska bara slappa inför skolan imorgon.. palla! Men jag hoppas att alla hade en trevlig valborg igår för det hade jag! Vi höres..


PEAACEEE   



 

Såhär såg jag ut innan jag snaggade mig, snyggt eller haha?


 

Under tiden jag blev snaggad..


 

Haha syrran jävlades med mig och tvingade mig att ta bild bara för
att jag liknade en munk här HAHA!


 

RESULTATET!   Blev skit nöjd!


   Min jobbiga syster ..

Presentation


Shoo!
Detta är min blogg som handlar om allt och inget :) Skriver om mina vardagar osv, adda gärna min msn robban-gamerpro@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards